Schaakcursus voor beginners

Op 5 november gaat de schaakcursus voor beginners van start. Deze cursus is m.n. bedoeld voor volwassenen die nog niet (of nauwelijks) kunnen schaken. Ken je iemand in je vrienden- kennissenkring, je familie, je eigen partner, of een leuke buurvrouw die graag zou willen leren schaken? Grijp dan deze kans. Wijs haar of hem op deze mogelijkheid om het schaakspel te leren in zes avonden. Het bestuur van Tornado heeft duizend flyers (met informatie over deze cursus) laten drukken. Als we allemaal wat flyers gaan verspreiden in onze eigen omgeving, dan moet het toch mogelijk zijn om een groot aantal deelnemers voor deze cursus te gaan vinden?
De cursus zal worden gegeven door Rijk-Pieter Hofstede, tijdens de clubavond op de bovenverdieping van Mamre. Met de inzet van alle leden moet het mogelijk zijn om onze club nog verder te laten groeien.