het OVD-tje

De verenigingen en stichtingen van de gemeente Druten kunnen hun hart ophalen, want stichting “het OVD-tje” opent een unieke spaaractie: het OVD-tje.

Bij de aangesloten deelnemers kan bij een besteding van € 10,= een OVD-tje worden gespaard. Bij een volle spaarkaart, krijgt de klant € 7,50 contant en € 2,50 gaat of in het algemeen fonds of wordt geschonken aan een vereniging die de klant opgeeft en die aangesloten is bij het OVD-tje. Op de achterkant van de spaarkaart kan de klant aangeven aan welke vereniging of stichting hij/zij € 2,50 wil doneren.

Dus wij vragen jullie, onze leden, zoveel mogelijk te kopen bij aangesloten winkels/bedrijven en onze vereniging op de achterkant van de spaarkaart te schrijven dan ontvangen wij € 2,50 per spaarkaart.

Voor meer informatie zie website:   http://www.hetovd-tje.nl/

Wil je meesparen met de club neem dan je zegeltjes mee naar de clubavond, de spaarkaart hangt aan de binnenkant van de materiaalwagen. Als de spaarkaart vol is laten we dit uiteraard weten en ook wat we ermee aangeschaft hebben.