Welkom!

De huidige website van SV Tornado is nodig aan vernieuwing toe. Voor webmaster Geert is het af en toe een waar drama om een bericht goed en leesbaar op de site te krijgen en dat ligt niet aan hem!

Aangezien ik toch al van plan was om een basis website voor schaakverenigingen te maken, heb ik die voor SV Tornado als pilot genomen. Vanaf vandaag worden alle nieuwe berichten (ook uitslagen e.d.) alleen op deze website geplaatst.

Op dit moment is de functionaliteit het belangrijkst. De layout wordt later nog aangepast.

Ik nodig iedereen uit om commentaar, kritiek en/of complimenten te geven.
Dat kan per mail: margreetwevers@schaakkunst.nl of op deze website zelf in de vorm van een reactie. Ieder lid kan zich zelf registreren en is dan bevoegd om reacties te geven.

Alle bestuursleden krijgen de bevoegdheid om zelf berichten te plaatsen. Alle andere leden kunnen deze bevoegdheid aanvragen bij mij.

Een hartelijke schaakgroet van Margreet

Plaats een reactie