Vrijdag 10 september: Inloopavond!

Schaakvereniging Tornado organiseert op vrijdagavond 10 september een inloopavond voor iedereen (jong en oud) die meer wil weten over de schaaksport. Op deze avond kun je informatie krijgen over de opzet van zowel het jeugd-  als het  seniorenschaken bij Tornado.
We nodigen zeker de ouders van jonge aspirant-schakers van harte uit om  eens te komen kijken. Op vrijdag 17 september starten we met de interne competitie en de lessen voor de jeugd.

Vanzelfsprekend kun je natuurlijk ook gewoon een potje komen schaken en als je dit nog niet kunt dan kun je informatie krijgen over de verschillende manieren waarop je het schaakspel binnen en buiten de club onder de knie kunt krijgen.

Ook als je niet iedere week wil schaken, kun je bij Tornado terecht en er worden elk seizoen een aantal ‘speciale’ schaakavonden georganiseerd. Daarnaast kent Tornado de mogelijkheid om (ongeveer 1x per maand)  bij de ‘thuisschakers’  van Tornado te komen schaken.
Iedereen kan zonder verdere verplichting een maand lang ‘proeflid’ worden.  Wil je meer weten over onze club of de mogelijkheden voor het beoefenen van deze denksport, kom dan gewoon binnenlopen om de sfeer te proeven.

De inloopavond begint om 19.30 uur en duurt tot 23.00 uur. De activiteit zal plaatsvinden in onze vaste speellocatie; het gebouw Mamre (naast de Protestantse kerk) op de Kattenburg 59 te Druten.
Voor meer informatie over Tornado zie ook: www.svtornado.nl