Leuk om eens te proberen: …. meedoen aan een schaaktoernooi

In het verleden gingen we als Tornado vaker met een groep kinderen naar een schaaktoernooi ergens in de regio. Altijd gezellig en zeker ook leerzaam en goed voor je schaakvaardigheid.
En als je een keer een echt goede dag had ging je zelfs met een beker naar huis
(vraag maar eens aan Len naar zijn ‘verzameling’ 😉  ).

Hoewel we al enkele jaren niet meer als club deze bezoeken organiseren, zijn er nog wel kinderen die een keer aan toernooi deelnemen. Met Corona hebben de afgelopen twee jaar bijna geen toernooien plaatsgevonden. Zelfs onze eigen Schaaknacht is uiteindelijk gecanceld.

Om met name de nieuwe jeugdschakers toch te wijzen op deze mogelijkheid hierbij een tip voor twee toernooien die binnenkort hier in de buurt gehouden wordt:

zaterdag 9 april bij UVS in Nijmegen

zaterdag 30 april bij De Cirkel in Ede

Via de links hieronder vind je alle informatie. Als je nog vragen hebt, mag je me altijd bellen of aanspreken op de club.

GP Jeugdschaaktoernooi

Tinnen Soldaat jeugdschaaktoernooi

Voor wie het gaat proberen: VEEL SUCCES!!

Stan Jacobs