Kampioenschapsfinale bekend: Len Brands en Rijk-Pieter Hofstede vechten om de titel

Omdat John Alblas zich heeft teruggetrokken voor de halve finale en Rijk-Pieter afgelopen week Geert van Tongeren wist te verslaan, zijn de finalisten voor het clubkampioenschap 2021-2022 bekend: Len Brands en Rijk Pieter Hofstede.

Zij zullen elkaar deze of volgende week treffen achter het bord om uit te maken wie zich het komende jaar clubkampioen mag noemen. En al heeft Rijk-Pieter natuurlijk het voordeel van de leeftijd en ervaring, Len heeft dit seizoen, net als de seizoenen ervoor, laten zien een steeds gevaarlijker tegenstander te zijn geworden. Dus het wordt vast een spannende strijd…. Komt dat zien en beleven!

De overige schakers spelen 24 juni een rapidtoernooitje (kwartier tijd per persoon per partij). Hopelijk komen er veel mensen, zodat we er een gezellige avond van kunnen maken.

Graag tot morgen!
Stan Jacobs,